niedziela, 8 lipca 2012

Początek

Każdy w życiu powinien odnaleźć coś, co dodaje skrzydeł i pozwala oderwać się od codzienności. Coś, co czyni go wyjątkowym i pozwala pozostawić po sobie trwały ślad. 

Ta myśl towarzyszyła mi od dawna ale dopiero kilka tygodni temu znalazła szansę na urzeczywistnienie.
Przez długi czas poszukiwałem swojej pasji. Do muzyki się nie nadaję, poezja jest nie dla mnie. Sport, zbieranie różnych przedmiotów, podróże, motoryzacja - nic z tych rzeczy mnie nie pochłonęło.
Wybrałem więc coś, co było zawsze gdzieś obok, wisiało
w powietrzu, a seria przypadkowych/ uporządkowanych zdarzeń sprawiła, że w końcu się z tym zmierzyłem.
TO O CZYM TAK ENIGMATYCZNIE PISZĘ TO MALARSTWO.


Oto mój pierwszy obraz -  namalowany w maju. Farba olejna
na płótnie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz